Schrijf je in!
Donaties
Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een vrijwillige donatie aan onze Stichting TeCiN op: ING bank IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 onder vermelding: Donatie
Aantal Bezoekers
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!

Afbeelding Palm OasisToen 1999, we waren 24 en 28

We waren nog jong en hadden een heerlijke reis Gran Canaria geboekt.

Helaas zat eigenlijk alles tegen, bij Rotterdam Airport was er een vertraging van 12 uur.

Toen we vertrokken en aankwamen, was er staking van de medewerkers daarop het vliegveld, dus een paar uur op de koffers staan wachten.

Toen we dachten dat de vakantie eindelijk begon kregen we te horen dat er een overboeking was.

Toen besloten we de taxi te nemen en niet meer op de rest te wachten met alle gevolgen van dien.

Iedereen werd in de bus gewaarschuwd maar wij wisten dat toen nog niet!

Diamond 23 Diamond 2a4Kraskaart 2

Het hotel was super en we begonnen heerlijk aan de vakantie, op straat werden we aangesproken en ja hoor we hadden prijs, een kraskaart en er werd een taxi geroepen.

Eenmaal in de taxi vonden we de rit nog al lang duren, maar ach wat kon ons gebeuren, we zien wel…. we hebben vakantie.

Daar aangekomen werd ons verteld over een investering voor jaren, niets verplicht en een aardige meneer leidde ons rond bij Palm oasis.

Het zag er keurig uit, mooi zwembad, fijn appartement en er lagen ook mensen aan het zwembad en we zagen ook dat er andere mensen werden rondgeleid, niets aan de hand dus…..

Eenmaal bij de tafels aangekomen waar we moesten tekenen, klonk steeds de bel en gejuich van mensen die ook hadden geïnvesteerd.

Maar toen we het contract moesten tekenen,( waar we naar hun zeggen zo weer vanaf konden door op te zeggen geen probleem ) veranderde de sfeer .

today-only

De aardige meneer verdween en er kwamen 2 andere heren bij zitten, het contract werd gehaald en voelden ons al lichtelijk geïntimideerd (hier klopt iets niet).

Ik zat zo te beven tijdens het tekenen dat er een nieuw contract voor mij moest worden gehaald. Daarna werd van ons verwacht nog een bedrag over te maken .

Ze gaven ons het nummer van de Rabobank ( alles is al uitgedokterd door hun) en we kregen telefonisch contact met de Rabobank.

Deze zeiden al dat het niet gebruikelijk was en raadde het af, maar Eva en nog een ander persoon tegenover ons zeiden tegen ons dat je vol moest houden , je had immers al getekend.

De Rabobank heeft het ook gewoon gelijk overgemaakt ( ook vreemd, in die periode zullen zij vast meerdere telefoontjes hebben gehad ). (Naar mijn idee mag dit niet eens, geld aannemen in de bedenktijd.)

Daarna kregen we onze map met Goldcard, papieren, contracten en telefoonnummers voor eventuele vragen mee .

Op dat moment voel je je echt beetgenomen. Het leek wel een slechte film, die hun goed in scène hebben gezet, er lopen zoveel mannetjes rond. We kregen geld voor de taxi en reden weer 20 minuten terug naar het hotel.

Ik heb de hele nacht gehuild, maar we dachten nog, morgen gaan we terug en zeggen we dat we spijt hebben, we konden immers opzeggen wanneer we wilden.

Daar de volgende dag aangekomen werd ons al snel duidelijk dat dat niet het geval was, we werden amper te woord gestaan, opzeggen kon altijd nog en dus dropen we weer af.

De rest van de vakantie hebben we redelijk doorgebracht. Eenmaal thuis aangekomen, durfde we aan niemand iets te vertellen van ons avontuur i.v.m. schaamtegevoel.

Eerst dachten we , we betalen gewoon niet …. Eva hing al snel aan de lijn, of we het resterende bedrag wel snel over wilde maken. ( hadden we dat maar nooit gedaan). Zelfs door de telefoon voelde ik me geïntimideerd. Het geld (ons spaargeld) hebben we overgemaakt.

Toen hoopte we er vanaf te zijn, we weten nu wel beter…………

In de afgelopen jaren heb ik tevergeefs gebeld naar Palm oasis om aan te geven dat we er vanaf wilden, dit kon enkel tegen betaling want zo werkt de Spaanse makelaardij volgens hun. Je mag het hebben van ons, hebben we gezegd, maar daar hebben ze me letterlijk voor uitgelachen aan de telefoon.

cold-caller-black-phone

We hebben ook een brief geschreven met de mededeling dat we er afstand van nemen , We hebben er nooit gebruik van gemaakt en waren dit sowieso ook niet van plan in de toekomst!

Het is ons wel duidelijk nu, hier komen we niet meer vanaf en onze zuurverdiende spaarcentjes kunnen we wel naar fluiten.

Hebt u of een naaste ook een slechte ervaring gehad met een timeshare gerelateerde onderneming als bedoeld in dit artikel, laat het ons weten en met wie, meld het ons per mail : !

TeCiN is er voor U en door U.

Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.

Maar let op: … en laat u niet verrassen, want ze zijn slim en aalglad dit soort ratten

Laat het ons direct weten en doe zeer zeker geen betalingen!

Neem dan contact met ons op via e-mail

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.