Schrijf je in!
Donaties
Wij zijn een non-profit organisatie wij krijgen geen subsidie en zijn geheel afhankelijk van donaties Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een vrijwillige donatie aan Stichting TeCiN op: IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 onder vermelding: Donatie
Aantal Bezoekers
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!


 

vt logoEen gedupeerde schreef ons het volgende over zijn ervaring met Voyager Travel / Lifestyle Holiday, wat eigenlijk op iedere gedupeerde van deze organisaties van toepassing is, velen zullen dan ook het verhaal herkennen als het geen hun is overkomen, dit geeft tevens veel te denken over de mentaliteit binnen de Timeshare wereld.

Dinsdag 7 augustus 2012

Las Palmas de Gran Canaria.

Op 5 augustus 2012 zijn wij aangekomen in Gran Canaria. We hadden een mooi appartement genaamd Broncemar. Op dinsdag 7 augustus zouden we even naar een winkeltje toe om een krantje te gaan kopen. Er stond toen een man buiten en die hield ons aan. Hij had soort van krasloten bij hem.

2010-12-29 lomafuskaajat 11.1. 008Kraskaart 2Deze meneer was erg opdringerig ik had er weinig zin in en wilde doorlopen dit liet hij niet toe en hield ons continu tegen. Mijn vriend nam een kaartje aan en deze kraste hij open. Hij had een gratis t- shirt gewonnen. Toen kreeg ik een kaartje in mijn handen gedrukt en omdat hij zo aandrong heb ik hem ook maar open gekrast.

Ja ik had de hoofdprijs drie tekens had ik open gekrast dit was de ‘hoofdprijs’ wat ik kon winnen was een T-shirt, gratis vakantie op het eiland of € 5.000,-. Omdat ik de hoofdprijs had gewonnen begon de meneer helemaal hysterisch te doen, hij was erg blij voor ons, (meer voor hem zelf want hij kon dan € 50.00 verdienen om ons na Voyager  Travel te leiden) hij hield meteen een taxi aan, deze was gratis voor ons, in het Spaans sprak hij de taxi chauffeur aan om ons na de bestemming toe te brengen.

Maar voordat het zover was wilde hij eerst weten hoelang we bij elkaar waren, of we getrouwd waren en wat onze leeftijd is. Omdat ik niet de juiste leeftijd had (te jong) moest ik liegen over mijn leeftijd. Ik moest 27 jaar zijn, hij rekende meteen uit in welk jaar ik dan geboren zou zijn en dit moest ik dan zeggen.

( Red. dit is standaard binnen de Timeshare organisaties het bestaat alleen maar van leugen en bedrog )

Ook waren wij niet lang genoeg  bij elkaar en moesten we hier ook om liegen. Hier was geen speld tussen te krijgen omdat hij zo ontzettend hyper , hysterisch deed.  Eenmaal in de taxi duurde het ongeveer 20 minuten tot we bij de bestemming waren. Ik vond het maar helemaal niks en had er geen goed gevoel bij.

clubatlantico2SONY DSC

Eenmaal aangekomen bij het hotel stapten we uit en werden we door een personeelslid (Spaans) na boven gebracht, we werden voorgesteld aan een Nederlandse vrouw die daar werkte. Wat mij opviel toen we boven waren dat alle mensen erg netjes gekleed waren en er erg professioneel uit zagen. Die Nederlandse mevrouw vroeg een aantal persoonlijke dingen zoals mijn leeftijd.

Vond het maar helemaal niks dat ik moest liegen maar toch gedaan omdat wij voor die hoofdprijs gingen. Ook vroeg ze om mijn legitimatie, die had ik niet bij me. Verder vroeg ze of wij ons aangesproken voelde om een gesprek aan te gaan met 1 van de mannen om te vertellen wat hier allemaal de bedoeling van is. We moesten minimaal 90 minuten aanhoren wat diegene te zeggen had en dan kregen we onze prijs pas te horen.

Dit wilde wij wel, helaas was er nog niemand beschikbaar en moesten we 2 uren wachten tot dit wel zo was. Wij hebben toen de omgeving wat beter leren kennen. Eenmaal 2 uur verder zijn we weer terug gegaan na Voyager Travel en kregen we een tafel toegewezen.

We moesten nog heel even geduld hebben, in die tijd kregen we netjes wat te drinken, omdat ik net iets te hard zei “vind dit zonde van onze vakantie tijd” kwam er een Belgisch pratende man bij ons aan tafel zitten. Wij vonden dit wat een macho man, met zijn grote praatjes. Ja eindelijk wij waren aan de beurt, Hans M. had tijd voor ons om met ons in gesprek te gaan.

Hans M.

Na eerst wat kennismaking van elkaar kwamen we tot de zaken. Hij wilde eerst weten na welke vakantie bestemmingen (landen)  wij graag nog eens naar toe wilden, binnen Europa en buiten Europa. Dit allemaal beantwoord, en Hans M. had alles ingevuld. Hij vroeg ons wat wij hadden betaald voor onze vakantie, dit verteld en Hans M. viel meteen in de reden dat het bij Voyager Travel stukken goedkoper kan, zelfs had hij al uitgerekend wat wij bij hem kwijt zouden zijn dit was ongeveer de helft daarvan.

Omdat mijn vriend het niet vertrouwde allemaal legde hij ons uit wat het verschil zo groot maakt qua de prijzen. Dit kwam door de reclame spotjes, de reisleiders etc. Erg geloof waardig dus. Hij liet ons een boek zien wat de prijs verschillen zijn van de vakanties als je ze bij een “gewoon” reisbureau zou boeken of bij hun, hier zaten erg grote verschillen tussen.

Hij heeft ook op internet laten zien wat de vakantie bestemmingen zijn van de Voyager Travel, en hoeveel hotels ze hebben door heel de wereld. Dit zag er erg mooi uit allemaal. Daarna kregen wij een rondleiding door het hotel heen waar we waren. Dit was alleen nog niet helemaal af ze zaten nog in de verbouwing.

Hij liet ons eerst een gewone kamer zien, en daarna het penthouse gedeelte. Dit zag er echt prachtig uit, mooie kamers alles uitermate luxe, grote comfortabele bedden en super grote douches. Wij gingen het vergelijken met de kamer die we nu hadden op onze vakantie en dit zag er toch veel beter uit. Omdat we erg gecharmeerd waren van de luxe en comfort begonnen wij steeds enthousiaster te worden.

Hans M. vertelde er nog bij dat hun alleen maar 4 of 5 sterren hotels hebben. Want je wilt het op vakantie toch beter hebben als thuis? Melde hij een aantal keren.  Toen we eenmaal klaar waren met de kamer te bewonderen gingen we weer na boven (het dakterras) omdat we er nog niet helemaal uit waren of we het wel wilden of niet, wilden we hier graag even een nachtje over slapen.

today-only

Dit kon dus niet volgens Hans M. omdat we dan 2 wereld wijde weken vakantie zouden mis lopen. Omdat dit gezegd werd hadden we dus geen mogelijkheid om hier over na te denken en moesten we eigenlijk meteen beslissen of we het wilden. Mijn vriend vroeg nog waarom er 3 organisaties waren, Hans M. vertelde ons dat alle drie organisaties onder 1 vielen en dit geen probleem was en niets uit maakte.

Hoe meer biertjes mijn vriend dronk hoe enthousiaster Hans M. werd, toen mijn vriend  tegen Hans M. zei als we nou nog 1 biertje doen zeggen we misschien wel ja, en ineens sprong de Belgische meneer op gaf ons een hand en iedereen aan de bar begon te applaudisseren. We gaven aan dat we nog geen “ja” hadden gezegd en Hans M. melde gelijk dat we er niet meer onderuit konden komen.

money1Meteen ging het gesprek over na wat we kwijt waren qua geld. We moest direct € 600.- aanbetalen. Dit hadden we niet contant bij de hand en moest mijn vriend terug na ons hotel om het geld op te halen. Dit ging allemaal vliegens vlug, Hans M. duwde nog net niet mijn vriend in de taxi terug om het geld op te halen, we waren beiden helemaal overdonderd.

Ik bleef alleen achter bij Voyager Travel en was zeker niet op mijn gemak, maar Hans M. kwam bij me zitten en begon te kletsen over zijn aanstaande vrouw. Zelfs gaf hij zijn nummer aan mij, om die vrijdag een borrel te gaan drinken met zijn allen. Dit gaf meer rust bij mij en kletste gezellig mee.  Eenmaal mijn vriend terug gekeerd met het geld uiteraard kwam een ene Ria bij ons zitten met de contracten.

Eenmaal ondertekend gingen we met een raar gevoel terug naar ons appartement, het zat ons toch echt niet lekker dat wij én geen bedenktijd hadden én meteen moesten aanbetalen. De andere euro’s moesten we voor een exacte data betalen om zo dan de code te krijgen om vakanties te boeken. We konden dus eerst niks op internet kijken qua vakantie, pas als het hele bedrag betaald was. Dit ging om een bedrag van  € 2.350,-

Eenmaal weer terug in Nederland gingen wij op Google kijken naar Voyager Travel, en schrokken wij ons rot wat we tegen kwamen op het internet.

Sommige verhalen komen exact overeen met ons verhaal en wij zagen die dag weer helemaal voor ons.

Eugene Kaiser Scammer

Eugene Kaiser

Ook kwamen we op internet tegen dat deze directeur eerder is opgepakt wegen fraude, en toen gingen bij ons de belletjes rinkelen dat wij er waren ingestonken.

Daarom kwamen we bij Timeshare Sprookje of Nachtmerrie terecht ( Red. Stichting TeCiN ).

Hebt u of een naaste ook een slechte ervaring gehad met een timeshare gerelateerde onderneming als bedoeld in dit artikel, laat het ons weten : !


Neem contact met ons op via e-mail customercare@mindtimeshare.com of laat uw reactie achter op de blog van http://www.mindtimeshare.me, of via ons contact formulier CONTACT US  en wij nemen contact met u op.

TeCiN is er voor U en door U.


Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.

Maar let op: … en laat u niet verrassen, want ze zijn slim en aalglad dit soort ratten

Laat het ons direct weten en doe zeer zeker geen betalingen!

U kunt ons mailen op:

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.

copyscape-banner-white-200x25

Een gewaarschuwd mens

 

Gerechtigheid komt
    Translate to:

Categorieën
Archief
Kalender
februari 2019
m D w d v Z Z
« jan    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728