Schrijf je in!
Donaties
Wij zijn een non-profit organisatie wij krijgen geen subsidie en zijn geheel afhankelijk van donaties Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een vrijwillige donatie aan Stichting TeCiN op: IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 onder vermelding: Donatie
Aantal Bezoekers
nYx?nlW(w&'-hqL$ za&+*l5Xoگ0(j'Wi̿rw%j)ۢybn䪔*'-ܢyr(w̒@К(w%ƥ3$.ǫ톺.(rGXl_ʥ$]v_tmunv^rbz}y
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!


 

ANFIWij zijn 4 weken naar Puerto Rico, Gran Canaria geweest. In eerste instantie waren wij niet op de hoogte van de praktijken van de ANFI club en ook te goedgelovig in het begin maar hebben het voor elkaar gekregen het contract te ontbinden en onze aanbetaling terug te krijgen.Het verloop zal ik hieronder omschrijven. Om van je hotel aan de boulevard een wandeling te kunnen maken tot het winkelcentrum wordt je gemiddeld 7 keer aangesproken op straat door personen met een toerisme pasje om hun nek en een Anfi t-shirt aan. Ze vertellen je dat ze nieuwe locaties promoten en dat je alleen even moet gaan kijken, gratis producten krijgt en daarna weer wordt terug gebracht.

Diamond2 Diamond 23Kraskaart 2De werkelijkheid is iets anders helaas, de taxi staat al klaar om je naar een prachtig complex te brengen. Wij zijn hier helaas een keer op ingegaan door het liegen van een Belgisch sprekend persoon op straat en kwamen met de taxi aan in het nieuwe Anfi Taurus complex. Uiteraard werden we bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen een rondleiding van een zekere Astrid welke zich direct opwerpt als je beste vriendin en uiteraard laten ze in het complex ook een uitzonderlijk mooi kamer zien.

Ook het complex ziet er echt schitterend uit ontzettend luxe alleen blijkt het in de praktijk slechts om je geld te gaan. Maar door alle mooie woorden en luxe overdonderd ons toch laten inpakken en een contract getekend voor 35 maanden een zogenaamd Holiday package en dachten op dat moment een geweldige deal te hebben gesloten. Na alle overweldiging uiteindelijk na uren weer terug gekeerd naar het hotel waar we pas op het internet gingen informeren en eigenlijk met verbazing lazen wat we eigenlijk gedaan hadden want door even te zoeken kom je snel terecht bij Tros Opgelicht.

Door alle verhalen te lezen wilden we hier natuurlijk vanaf, eerst onze reisleiding gevraagd deze was van Jiba, maar vertelde ons niet te kunnen of willen helpen en heb hierop met de Nederlandse Ambassade gebeld op Tenerife en deze kwam met de oplossing:

  • Het contract voorziet in een afkoelingsperiode van 10 dagen, hetgeen trouwens ook in het contract stond maar waar je niet op wordt geattendeerd.

    • Ga naar een kantoor voor behartiging van consumenten belangen in ons geval was dit:

    • oficina-municipal-informaci

O.M.I.C. , C/ Tamrán nº 4, 35120 Arguineguín, Mogán, Las Palmas de G.C. Tf: 928.568.566 Fax: 928.152.051

Hier hebben we onze bezwaren geuit en onze aanbetaling terug gevraagd, zonder dat we iets hoefden te betalen zijn we hier uitstekend geholpen zij hebben voor ons het contract opgezegd en zijn constant gaan bellen om onze aanbetaling terug te krijgen, trouwens de aanbetaling had ook nooit geïncasseerd mogen worden in de afkoelingsperiode hetgeen zelfs verboden is conform de Spaanse wet maar klaarblijkelijk heeft men daar geen boodschap aan.

Gelukkig hebben we een bevestiging gekregen dat ons contract ontbonden is en is de aanbetaling na 2 weken ook terug betaald. Dus als binnen de geldende termijn de juiste stappen worden genomen is het gelukkig nog te herstellen, dus neem actie binnen 10 dagen en ga naar het consumenten belangen kantoor binnen de gemeente. Hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Met vriendelijke groet,

Hebt u of een naaste ook een slechte ervaring gehad met een timeshare gerelateerde onderneming als bedoeld in dit artikel, laat het ons weten en met wie, meld het ons per mail : !


Neem contact met ons op via e-mail customercare@mindtimeshare.com of laat uw reactie achter op de blog van http://www.mindtimeshare.me, of via ons contact formulier CONTACT US  en wij nemen contact met u op.

TeCiN is er voor U en door U.


Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.

Maar let op: … en laat u niet verrassen, want ze zijn slim en aalglad dit soort ratten

Laat het ons direct weten en doe zeer zeker geen betalingen!

U kunt ons mailen op:

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.

copyscape-banner-white-200x25

Een gewaarschuwd mens

Gerechtigheid komt
    Translate to:

Categorieën
Archief
Kalender
september 2019
m D w d v Z Z
« aug    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30