Schrijf je in!
Donaties
Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een vrijwillige donatie aan onze Stichting TeCiN op: ING bank IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 onder vermelding: Donatie
Aantal Bezoekers
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!


 

Geplaatst op 22 januari 2018 door Mindtimeshare

De meeste timeshare-eigenaren zijn verbijsterd door de lawine van claims bedrijven die de afgelopen maanden zijn ontstaan in de sector timesharing.

Mindtimeshare wil licht werpen op de situatie, omdat we zien dat veel consumenten opnieuw worden misleid en gezien de onzekerheid van de huidige situatie kan dit leiden tot een verdere verslechtering van de situatie van de timesharing-eigenaar.

We willen handelen met een verantwoordelijkheidsgevoel om de situatie niet erger te maken en in het licht van recente voorbeelden van fraude op het gebied van claims.

Consumenten moeten weten waar ze aan toe zijn.

Als ze een reële mogelijkheid hebben om een succesvolle claim in te dienen tegen hun timeshare-bedrijf, en dit doen zonder gedwongen te worden om extra diensten aan te nemen met aanzienlijke betalingen vooraf.

Met de hoeveelheid (ongevraagde) oproepende bedrijven en websites die claims aanbieden, kunnen de meeste consumenten de bomen niet door het bos zien.

Dit zorgt voor veel stress, en niet alleen zijn de consumenten volledig verward over de vraag of ze het kunnen claimen of niet, maar ze bevinden zich ook in het ‘duister’ als het bedrijf waarmee ze praten een echt legaal bedrijf is en helemaal geen claim doet!

Hoe echt zijn al deze claim bedrijven? Hebben we überhaupt een claim? Welke kosten kunnen we verwachten voor juridische bijstand? Hoelang zal het duren? Moeten we een vergadering bijwonen om dit te bespreken? Moeten we eerst afstand doen voordat de claim kan worden gestart?

Mindtimeshare wil de consumenten helpen met al deze twijfels en hen helpen de juiste antwoorden te vinden.

In de komende dagen / weken plaatsen we verschillende artikelen over het onderwerp Claim Bedrijven en waar u als klant op moet letten.

Als u vragen heeft over een claimbedrijf dat contact met u heeft opgenomen, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons en de details te sturen.

Hebt u of een naaste ook een slechte ervaring gehad met een timeshare gerelateerde onderneming als bedoeld in dit artikel, laat het ons weten : !


Neem contact met ons op via e-mail customercare@mindtimeshare.com of laat uw reactie achter op de blog van http://www.mindtimeshare.me, of via ons contact formulier CONTACT US  en wij nemen contact met u op.

TeCiN is er voor U en door U.


Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.

Maar let op: … en laat u niet verrassen, want ze zijn slim en aalglad dit soort ratten

Laat het ons direct weten en doe zeer zeker geen betalingen!

Neem dan contact met ons op via e-mail

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.

copyscape-banner-white-200x25

Een gewaarschuwd mens


Gerechtigheid komt
    Translate to:

Categorieën
Archief
Kalender
oktober 2018
m D w d v Z Z
« sep    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031