Schrijf je in!
Donaties
Wij zijn een non-profit organisatie wij krijgen geen subsidie en zijn geheel afhankelijk van donaties Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een vrijwillige donatie aan Stichting TeCiN op: IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 onder vermelding: Donatie
Aantal Bezoekers
nYx?nlW(w&'-hqL$ za&+*l5Xoگ0(j'Wi̿rw%j)ۢybn䪔*'-ܢyr(w̒@К(w%ƥ3$.ǫ톺.(rGXl_ʥ$]v_u^M^rbz}y
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!


 

Geplaatst op 18 januari 2019 door Mindtimeshare

Het lijkt erop dat honderden autobezitters in het Verenigd Koninkrijk zijn opgelicht uit duizenden ponden toen ze probeerden hun auto te laten repareren en de garage vooraf geld nam, wetend dat de auto niet meer te repareren was.

De autobezitters werden door de receptionist van de garages verzekerd dat ze de auto zouden laten repareren. De receptionist verzekerde de consumenten dat hij veel wist van auto’s zoals hij ze in het verleden had verkocht.

Autobezitters ontmoetten deze man buiten de garages en hij ging zelfs naar hun huizen. Veel consumenten meldden zich aan voor reparaties met betalingen van maximaal 10.000 pond. Ze overhandigden ook al het originele papierwerk en de sleutels van de auto aan deze persoon zodat hij de auto met zich mee kon nemen.

Na het betalen bleek dat hun auto helemaal niet gerepareerd kon worden en ze werden op de hoogte gebracht dat de garage het naar de schroothoop bracht. Bij het beoordelen van het papierwerk realiseerden de autobezitters zich dat het feitelijk in de overeenkomst vermeldde dat in het geval de auto niet meer te repareren was, de garage de auto in een nabijgelegen schroothoop zou deponeren. Iets dat de eigenaar waarschijnlijk een paar honderd pond zou hebben gekost …

DENK JE DAT DIT SCHOKT?

Denkt u dat de autobezitters een gekwalificeerde monteur hadden moeten vragen naar de werkelijke mogelijkheden van een reparatie, de kosten en vervolgens beslissen wat te doen?

Nou, misschien is het nieuws over de bovenstaande auto’s NEP, maar we kunnen je verzekeren dat honderden timeshare-eigenaren dagelijks een vergelijkbaar verhaal met hun timeshare doormaken en keer op keer betalen voor juridische services die niet bestaan ​​of niet kunnen worden voldaan!

Iedere dag ontvangen consumenten telefoontjes van mooi sprekende personen die werken voor vermeende ‘marketing’-bedrijven en zij nodigen consumenten uit voor een vergadering om een ​​claim tegen hun resort te bespreken.

Aan de telefoon garanderen deze agenten hen dat ze in aanmerking komen voor een claim.Maar tijdens de vergadering zien de consumenten geen juridische professional. De zogenaamde “juridische adviseurs” zijn meestal ex-timeshare verkoopmedewerkers. Daar is niets mis mee, maar ze hebben zeker geen juridische kwalificatie om te beoordelen of de consument kan beweren of niet.

Het gaat echter verder dan geloven dat zoveel mensen op deze vergaderingen vooraf een substantieel bedrag betalen en zich ertoe verbinden betalingen van zoveel meer geld in evenwicht te houden, zonder zelfs maar te weten of ze het kunnen claimen of niet …

Ze overhandigen de originele daden en papierwerk en laten kopieën van hun ID’s achter …

Voor velen is de enige service die wordt ontvangen (als je geluk hebt …) een afstand doen van het lidmaatschap, wat vaak gratis voor het resort of tegen betaling van een paar jaar aan honoraria had kunnen worden gedaan.

Als je denkt dat een autobezitter een monteur moet hebben om naar een auto te kijken die gerepareerd moet worden, en eerst een goede schatting van de kosten moet maken, om te zien of het de moeite waard is om te repareren ….

Waarom betaal je bedrijven die ongevraagd bellen voor een juridische dienst die alleen door een echte advocaat kan worden gedaan ???

Echte advocaten bieden gratis beoordelingen!

Dat is niet dubieus, zo werkt echte juridische professional!

Als er een claim is, krijgt u een goede schatting van de kosten en een betalingsschema en vervolgens beslist u of u door wilt gaan.

En als er geen claim is, bent u degene die beslist of de timeshare naar de “sloop” gaat en dat u de advocaat niets verschuldigd bent!

Meer informatie over de claims is te vinden in het artikel:  Bent u een timeshare-bezitter   Dan is het tijd om te claimen! “


Hebt u of een naaste ook een slechte ervaring gehad met een timeshare gerelateerde onderneming als bedoeld in dit artikel, laat het ons weten : !

Neem contact met ons op via e-mail customercare@mindtimeshare.com of laat uw reactie achter op de blog van http://www.mindtimeshare.me, of via ons contact formulier CONTACT US en wij nemen contact met u op.

TeCiN is er voor U en door U.

Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.


U kunt ons mailen op:

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.

Een gewaarschuwd mens

Gerechtigheid komt
    Translate to:

Categorieën
Archief
Kalender
november 2019
m D w d v Z Z
« okt    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930