Schrijf je in!
Donaties
Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een vrijwillige donatie aan onze Stichting TeCiN op: ING bank IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 onder vermelding: Donatie
Aantal Bezoekers
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!


 

Geplaatst op 5 januari 2018 door Mindtimeshare

De klantenservice van Mindtimeshare heeft zijn dagelijkse activiteiten in het jaar 2017 voortgezet in vergelijking met 2016.

Het aantal bezoekers van de blog is iets minder, maar toont toch het hele jaar door in totaal 83.000 bezoekers met 256.000 pagina bezoekers. De blog heeft meer dan 2000 actieve volgers.

124 blogartikelen zijn op de blog gepost.

Een van onze meest populaire publicaties is de maandelijkse lijst met koude bellers. Een publicatie van bedrijfsnamen die ons de hele maand door wordt verstrekt door consumenten die ongevraagd gebeld zijn, en die ons vriendelijk de aard van de oproep, de bedrijfsgegevens en de gedane aanbiedingen hebben uiteenzet.

Voor een volledig verslag van alle cold-bellers van het jaar 2017, klik op de link: Mindtimeshare Cold Callers Year 2017

Het totale aantal bedrijven op de lijst is 267.

Van de 267 bedrijven zijn in 2017 170 bedrijfsnamen toegevoegd; de andere 97 bedrijven waren al actief voordat het jaar begon.

Er moet rekening mee worden gehouden dat er vaak achter een koude beller andere bedrijven zitten die het geld van de consument afnemen, genoemd in de overeenkomsten die de consument tekent, enz. Ze zijn niet de “koude bellers”, maar ze moeten natuurlijk wel beschouwd worden als onderdeel van de twijfelachtige opzet.

De aard van de activiteiten van de ongevraagde bellers kan worden gedeeld door de volgende activiteiten:

Nogmaals, het zijn de Claims-bedrijven en bemiddelingsbedrijven die aan de leiding staan. Velen van hen bieden claims aan die eigenlijk nooit plaatsvinden.

Wanneer de consument een geen – win geen kostenclaim krijgt aangeboden, brengt het meestal een grote vergoeding met zich mee om de timeshare of zelfs de aankoop van een ander product op te geven. Deze geen – win geen kosten claims zijn meestal de grote verleider, de belofte van grote sommen die moeten worden teruggegeven, maar dan blijkt het een claim onder de Credit Consumer Act 1974 te zijn.

Wij bedanken alle consumenten die het hele jaar door de tijd hebben genomen om ons te informeren over alle ontvangen ongevraagde telefoontjes en ons de relevante informatie over deze bedrijven te hebben gestuurd.

Klantenservice Mindtimeshare

Hebt u of een naaste ook een slechte ervaring gehad met een timeshare gerelateerde onderneming als bedoeld in dit artikel, laat het ons weten : !


Neem contact met ons op via e-mail customercare@mindtimeshare.com of laat uw reactie achter op de blog van http://www.mindtimeshare.me, of via ons contact formulier CONTACT US  en wij nemen contact met u op.

TeCiN is er voor U en door U.


Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.

Maar let op: … en laat u niet verrassen, want ze zijn slim en aalglad dit soort ratten

Laat het ons direct weten en doe zeer zeker geen betalingen!

Neem dan contact met ons op via e-mail

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.

copyscape-banner-white-200x25

Een gewaarschuwd mens


Gerechtigheid komt
    Translate to:

Categorieën
Archief
Kalender
juni 2018
m D w d v Z Z
« mei    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930