Schrijf je in!
Donaties
Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een donatie aan onze Stichting TeCiN op: ING bank rek. nummer 48.99.495 IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 BIC: INGB NL 2A onder vermelding: Donatie
Bezoekers
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!


 

itra

Geplaatst op 23 november 2011

cropped-mindtimeshare_logo

Naast de brieven ontvangen uit EFTAG-Europese Fair Trade Advisory Group – over het feit dat ze niet in overeenstemming met onze informatie op onze blog en doet alsof hij ons voor het gerecht ( http://wp.me/p1kmoi-cn ) ITRA , is de Internationale Timeshare Refund actie ook dreigen met dezelfde juridische actie.

Maar wat voor soort informatie bieden wij de consumenten en Spaanse autoriteiten en de politie die worden geacht niet waar te zijn?

We krijgen onze informatie formulier officiële openbare registers, openbare instellingen, de media en van de talrijke getuigenissen die we ontvangen van consumenten die in contact zijn geweest met ITRA.

De e-mails die we krijgen van ITRA zijn niet ondertekend door niemand in het bijzonder; ze willen niet dat we weten wie hun juridische adviseurs zijn? Deze “identiteit” probleem is niet alleen met de correspondentie die ze naar ons verstuurd hebben, omdat er geen vermelding op hun website of van wie hun juridisch adviseurs.

Waarom zou dat zijn? Misschien omdat de toonaangevende Spaanse advocatenkantoren in Costa del Sol ons kennen en ons werk waarderen?

Laten we eens kijken welke informatie we hebben; ITRAhttp://itra.net/ & http://itra.co.uk/ – momenteel de Internationale Timeshare Refund Actie is eigenlijk een outfit gecreëerd door de Club Class groep van bedrijven, en een van zijn belangrijkste stichters was ETOO, de Europese timeshare-eigenaren organisatie.

Gelieve te kijken in Mindtimeshare wat de Britse autoriteiten en Media te zeggen hebben over dit wederverkoop bedrijf, een van de twee oprichters van ITRA!

Wanneer we kijken naar ITRA, hebben we gevonden op de Spaanse Companies House – Registro Mercantil Español – dat de Spaanse tak van het bedrijf ITRA (restitutie) is geregistreerd in mei met het volgende adres: C / Inca in Fuengirola, stad gelegen aan de Costa del Sol, Malaga.

Enig directeur voor het bedrijf is een persoon met de naam Fernando Sansegundo Cebrián.

Dit op zichzelf geeft ons niet echt veel informatie, maar als we dan eens een kijkje naar de andere posities van de heer Fernando Sansegundo Cebrián hij is met andere bedrijven gerelateerd aan de Club Class-groep, toont het een interessante link:

Aangezien per 1 juli 2011 hij de functie bekleedt van volmacht in het bedrijf European Fair Trade Advisory Group Sl. Inderdaad dit is EFTAG.
Sinds 18 augustus 2010 is hij als enige aandeelhouder van het bedrijf genaamd Premier Travel SA. Het reisbureau van de Club Class Group.
Aangezien hij op dezelfde datum, 18 augustus 2010 bekleedt hij ook de positie van enige aandeelhouder van het bedrijf Club Class Concierge Sl, die is een van de Discount Travel Clubs op de markt gebracht door deze groep.
En een van de genoemde functies, dat is het meest interessante van allemaal, tussen 24/11/2011 en 10/03/2012 was de heer Fernando Sansegundo Cebrián de enige beheerder van het bedrijf met de naam Cashback Europe SL.

Dit Cashback product aangeboden door Club Class in hun presentaties van hun Discount Travel Club.
De heer Fernando Sansegundo Cebrián lijkt daadwerkelijk aan te houden als een andere reeks van functies als Power of Attorney en beheerder van andere bedrijven die van belang kunnen zijn voor de autoriteiten. Wie weet?

De groep bedrijven van de Club Class groep biedt verschillende Discount Travel lidmaatschappen aan van Club Class, en nemen actief deel aan de vergaderingen van ITRA.

Hoewel ITRA ontkent dat de enige reden voor het uitnodigen van de consument naar deze bijeenkomsten is eigenlijk de verkoop van het lidmaatschap van de consumenten, het is niet alleen ondervraagd door ons, maar door de Britse Advertising Standards Authority, en de Britse pers.

Kijken in de uitnodigingsbrief voor de ITRA vergaderingen moet worden opgemerkt dat ze een clausule op de uitnodiging staat dat “De sponsors van ITRA behoudt zich het recht voor om u alternatieve producten tijdens uw consultatie” en dat is precies wat ze hebben te doen, bieden een alternatief product … Omdat ITRA niet dit zeer dure “alternatieve producten” te vermelden in zijn tv-advertenties in het Verenigd Koninkrijk, zijn ze uit de lucht genomen door de Britse Advertising Standards Authority in januari van dit jaar.

Consumenten die de ITRA bijeenkomsten bijwonen en uiteindelijk kopen een van hun korting reizen lidmaatschap – dat wil zeggen Club Class Concierge, Club Class PLC, Club Class Services sarl, etc. – de handel in hun originele timeshare, komen ze vaak tot het onaangename nieuws dat hun timeshare niet is overgeboekt van hun naam en hun resorts blijven aanspraak maken op de betaling van de jaarlijkse onderhoudskosten.

Dit betekent dat een deel van de consumenten die vergaderingen het bijwonen van ITRA, en die uiteindelijk de aanschaf van een kostbare Club Class holiday club lidmaatschap; helaas vaak vinden dat hun oorspronkelijke timeshare resort komen hen achterna voor een uitstekende vergoedingen en dreigen met juridische stappen!

Het is niet Mindtimeshare die dit zegt, in 2011, The Advertising Standard Authority, heeft geoordeeld dat ITRA TV Ads de consumenten misleiden door commissie en hen niet openlijk aangeven dat timeshare-eigenaren bijwonen van een ITRA vergadering er een “alternatief wordt aangeboden van een timeshare product door Club Class “. U vindt alle informatie over de berechting door het volgen van de link hieronder:

Dit is de tweede keer dat de ASA uitgesproken tegen de Club Class groep van bedrijven. Zie hieronder ETOO geval.

Tony Hetherington van de Sunday Mail publiceerde onlangs een artikel over deze set-up:

Ze vermelden niet dat degenen die zich een Club Class timeshare kochten en kregen een Certificaat van Cashback alleen weten ze niet dat ze geen geld ontvangen of hoog uit deze cashback na 36 of 52 maanden …

Cashback Europe Plc, de directe link met de cash back regeling wordt niet erkend door de Club Class!

Maar na het hierboven genoemde onderzoek vonden we de links en deze kunnen niet genegeerd worden en door het feit dat, volgens de Spaanse Company House, het zou kunnen zijn dat de zelfde mensen achter deze verschillende set-ups zitten.

Waarschijnlijk de reden achter het feit dat ze zeggen dat er geen link is, als gevolg van de problemen die zich voordoen zodra de consument zijn wachttijd voorbij is en zij willen contant geld in hun Cashback Certificaat.

Ze beseffen dan dat ze, in veel gevallen er geen geld te verwachten is voor ze in het geheel en het was allemaal een ‘zoetstof’ op het verkooppunt om ze te duwen over de streep en ITRA & Club Class te sluiten.

Degenen die een klacht hebben  ingediend bij ITRA en Club Class over de Cashback zijn categorisch geweigerd te helpen of te voorzien van verstandige antwoorden en verteld dat de cashback niets met hen heeft!

En vergeet niet ETOO

De Club Class-groep onder meer het timeshare wederverkoop bedrijf ETOO (actief tot minstens het einde van 2009)

De ETOO regeling is goed uitgelegd in deze interessante links:

http://www.bbc.co.uk/blogs/watchdog/2008/11/the_timeshare_resales_with_a_c.html

http://www.dailymail.co.uk/money/article-1345344/TONY-HETHERINGTON-Boss-birthdays.html

Dat is niet onze informatie, dit is informatie gepubliceerd in het British Media en de Reclame Watchdog ASA!

CONCLUSIE:

Na het “verteren” van al het bovenstaande, zijn we nog steeds af wat van Mindtimeshare als informatie geeft. ITRA claims niet waar te zijn en hen te voorzien van een reden voor een rechtszaak.

Of is de informatie juist en ze zijn gewoon niet gelukkig met het feit dat consumenten worden geïnformeerd en gewaarschuwd over hen?

In de beroemde Spaanse roman, Don Quichot de la Mancha, is er deze uitdrukking Don Quichot zegt tegen zijn helper Sancho Pancha: “Ladran Sancho, señal de que cabalgamos” – vertaling: “Hoor je de honden blaffen Sancho?

Dit is een teken dat ze ons kunnen horen rijden op onze paarden “- Deze term houdt in dat als de” honden blaffen “, dat onze tegenstanders klagen, dit is omdat we gewoon ons werk doen, dus iets moeten we goed gedaan hebben!

Wij zullen niet ophouden met het geven van VOORLICHTING AAN DEELTIJDS CONSUMENTEN! Consumenten hebben het recht geïnformeerd te worden en vooral als het gaat om het betalen van veel geld voor de zaken / lidmaatschappen die niet goed zijn gedefinieerd!

Noot van de redactie:

Hier in Nederland is een gezegde dat zegt: “Blaffende honden bijten niet en bijtende honden blaffen niet”.

Wij hebben dat al diverse malen aan den lijve onder vonden, timeshare gerelateerde organisaties schreeuwen en dreigen wel maar daar blijft het over het algemeen bij, want ze weten dat ze geen poot hebben om op te staan.

TeCiN is er voor U en door U.


Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.

Maar let op: … en laat u niet verrassen, want ze zijn slim en aalglad dit soort ratten

Laat het ons direct weten en doe zeer zeker geen betalingen!

U kunt ons mailen op:

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.

copyscape-banner-white-200x25

Een gewaarschuwd mens

 

    Translate to:

Categorieën