Schrijf je in!
Donaties
Wij zijn een non-profit organisatie wij krijgen geen subsidie en zijn geheel afhankelijk van donaties Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een vrijwillige donatie aan Stichting TeCiN op: IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 onder vermelding: Donatie
Aantal Bezoekers
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!


 

Geplaatst op 16 maart 2019 door Mindtimeshare

Deze week zijn we begonnen met het ontvangen van vragen over een bedrijf met de naam Europese Consumenten Claims. Let op: dit is niet het Europees Consumenten Centrum (Juridisch Loket of ECC Nederland)!’

Eerst leek het erop dat mensen de naam verkeerd hadden, dan dachten we dat het een nieuw bedrijf was en toen realiseerden we ons dat nee, ze zijn helemaal niet zo nieuw.

Het bedrijf European Consumer Claims is zeker niet nieuw en het is gewoon een kwestie van woorden veranderen, omdat ze zich tot nu toe European Claims Centre or European Claims Chamber noemden.

Het feit dat ze hun naam nog een keer veranderen, lijkt een heel vreemde ontwikkeling.

Het lijkt niet echt logisch dat een bedrijf, dat zogenaamd hard werkt om hun merknaam daar te krijgen en een goede reputatie opbouwt, vervolgens van naam verandert om helemaal opnieuw te beginnen.

Tenzij de reputatie niet zo goed is en online feedback negatief is.

Je wilt zeker niet dat je nieuwe en potentiële klanten dit lezen …

European Claims Center veranderde vorig jaar april hun naam in European Consumers Claims bij het Companies House. https://beta.companieshouse.gov.uk/company/10243428/officers

Het is echter pas sinds kort wanneer ze zijn begonnen om deze naam te gebruiken met de werkelijke consumenten.

De genoemde regisseur is de heer Andrew Charles Cooper, die ook directeur was van vele andere bedrijven die op deze blog worden genoemd, zoals Bridge View Consultants, Club Class Concierge, etc.

Jaren geleden heette het bedrijf ECC ( niet te verwarren met ECC Nederland) eigenlijk ITRA (International Refere Action Timeshare Action). http://wp.me/p1kmoi-em

Onlangs heeft de High Court in het VK ITRA ontbonden. (Https://wp.me/p1kmoi-3nu)

ITRA heeft de Britse pers vele malen eerder dan de liquidatie gehaald en in het volgende artikel kun je lezen hoe ze werkten: https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/trapped-timeshare-owners-unwanted- weken-13431301

Op de foto in dit artikel kunt u Mr. Andy Cooper zien, die dezelfde persoon is die genoemd wordt als directeur van Europese Consumenten Claims bij Companies House.

Voor zover het bedrijf Europese Consumenten Claims “onafhankelijk” lijkt te zijn van alle bovengenoemde namen, en het personeel dat consumenten vertelt dat ze niets met ITRA of Club Class Group te maken hebben, liegen de registraties van bedrijfsregistratie niet.

Als u met Europese Consumenten Claims

spreekt over een mogelijke claim tegen uw resort, vraag uzelf dan af waarom een ​​bedrijf dat beweert een reputatie en succes te hebben, niet ophoudt van naam te veranderen.

Voor zo veel kennis van zaken kan het personeel klinken tijdens hun vergadering, houd er rekening mee dat u niet met hun advocaten praat.

Zelfs nadat je een vergadering van uren en uren hebt doorlopen, heeft geen enkele advocaat een glimp opgevangen van je papierwerk wanneer ze je om geld vragen.

Als u geïnteresseerd bent in een mogelijke claim tegent uw resort,, onthoud dan dat alleen een echte advocaat uw claim kan beoordelen en dat u de timeshare niet hoeft te verlaten voordat u claimt.

Doe je huiswerk, krijg de feiten goed, krijg een professionele beoordeling, en dan beslis je of je door wilt gaan … en tot dat moment,

betaal geen cent!


Hebt u of een naaste ook een slechte ervaring gehad met een timeshare gerelateerde onderneming als bedoeld in dit artikel, laat het ons weten : !

Neem contact met ons op via e-mail customercare@mindtimeshare.com of laat uw reactie achter op de blog van http://www.mindtimeshare.me, of via ons contact formulier CONTACT US en wij nemen contact met u op.

TeCiN is er voor U en door U.

Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.


U kunt ons mailen op:

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.

Een gewaarschuwd mens

Gerechtigheid komt
    Translate to:

Categorieën
Archief
Kalender
mei 2019
m D w d v Z Z
« apr    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031