Schrijf je in!
Donaties
Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een vrijwillige donatie aan onze Stichting TeCiN op: ING bank IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 onder vermelding: Donatie
Aantal Bezoekers
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!


 

Geplaatst op 20 december 2017 door Mindtimeshare

Ongelofelijk hoeveel geld er moet worden geblokkeerd op Spaanse bankrekeningen die aan de consumenten moet worden uitbetaald, als we alle vreemde ongevraagde telefoontjes in de loop van de jaren geloven.

We hebben nu een nieuw bedrijf, Britanica Consumer Consultancy, dat alweer, zonder enige voorkennis van de consument, via de rechtbank heeft geclaimd en erin is geslaagd om geld te krijgen.

Britanica Consumer Consultancy met een adres op 130, Old Street London, EC1V 9BD belt de consument ongevraagd en vertelt hen telefonisch dat ze £ 65.000 hebben die op hen wacht vanuit Spanje.

Hoewel ze zeggen dat het geld al is toegekend, nemen we aan dat de “rechter” in het voordeel van de consument heeft beslist na het doornemen van de zaak … BCC zegt dat de betaling van het toegekende geld pas kan worden gedaan nadat al het papierwerk naar behoren is vertaald.

Er is echter vertaal koste van £ 2.500 omdat er ongeveer 55 pagina’s moeten worden vertaald.

Maar wie zou £ 2.500 niet betalen om £ 65.000 terug te krijgen?

Bovendien legt Britanica Consumer Consultancy de consument uit dat ze het geld dringend nodig hebben, zodat de vertaler aan de slag kan en hij zijn geld voor Kerstmis krijgt.

Het telefoonnummer van Britanica Consumer Consultancy is 0207 100 9649 en hun email is britanicaccltd@outlook.com

Houd er rekening mee dat er niet zoiets als rechtszaken voor rekening van consumenten zijn, zonder dat de consument weet en zonder dat de consument de officiële papieren verstrekt om een ​​wettelijke vertegenwoordiger aan te stellen die namens hem kan optreden.

Vertalen van papierwerk is VOORAFGAAND AAN de zaak gedaan, en wordt niet achteraf gedaan.

Een rechterlijke uitspraak van een Spaanse rechtbank is uiteraard in het Spaans, maar het is aan de wettelijke vertegenwoordiger van de cliënt en de cliënt zelf of zij het allemaal vertaald willen hebben en door wie.

Als Britanica Consumer Consultancy u heeft benaderd vanaf 02071009649 met een dringende betalingsaanvraag voor vertalingen … betaal ze dan zeer zeker GEEN cent en laat het ons weten.

Hebt u of een naaste ook een slechte ervaring gehad met een timeshare gerelateerde onderneming als bedoeld in dit artikel, laat het ons weten : !


Neem contact met ons op via e-mail customercare@mindtimeshare.com of laat uw reactie achter op de blog van http://www.mindtimeshare.me, of via ons contact formulier CONTACT US  en wij nemen contact met u op.

TeCiN is er voor U en door U.


Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.

Maar let op: … en laat u niet verrassen, want ze zijn slim en aalglad dit soort ratten

Laat het ons direct weten en doe zeer zeker geen betalingen!

Neem dan contact met ons op via e-mail

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.

copyscape-banner-white-200x25

Een gewaarschuwd mens


Gerechtigheid komt
    Translate to:

Categorieën
Archief
Kalender
september 2018
m D w d v Z Z
« aug    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930