Schrijf je in!
Donaties
Wij zijn een non-profit organisatie wij krijgen geen subsidie en zijn geheel afhankelijk van donaties Als u ons werk zou willen steunen, dan kan dat door een vrijwillige donatie aan Stichting TeCiN op: IBAN: NL 59 INGB 0004 8994 95 onder vermelding: Donatie
Aantal Bezoekers
Vul hier je e-mail adres in en je krijgt als eerste bericht!


 

Geplaatst op 14 november, 2019 door Mindtimeshare

We publiceerden vorige maand het nieuws over de bedrijven Claim your Claim, Restitutie mijn fondsen, eilandreizen, etc. dat ze gaan sluiten.

Die hebben niet alleen veel mensen achtergelaten die duizenden euro’s hebben betaald voor enkele goedkope accommodatie-weken en de “belofte van een claim”.

Maar er zijn ook consumenten die in de nabije toekomst al een vlucht hebben geboekt om een ​​van deze vergaderingen te bezoeken.

Toch leek het erop dat ze de gelukkigen zouden worden, omdat ze duidelijk nu niet zouden worden bedrogen met hun geld.

Wij hadden het verkeerd! Als je denkt dat er iets is afgelopen, is dat niet altijd zo.

Het lijkt erop dat uit de lange lijst van bedrijven die hun deuren hebben gesloten en wegrenden met het geld, er nog steeds werknemers zijn die zich verzetten tegen het feit dat ze overbodig zijn.

In plaats van ‘inpakken en wegwezen’ hebben ze nu een heel vreemd aanbod bedacht …

In de afgelopen maand, en sinds het nieuws uitkwam, ontvingen consumenten die de afgelopen maanden deze kantoren bezochten en betaalden, een e-mail van een vrouw genaamd SUE.

SUE heeft geen achternaam en ze tekent ook niet met haar bedrijfsnaam.

Alles wat u krijgt is: Sue, Tel 00 34 922 927532 en E-mail customercare@holidayinfo.com

De e-mail die ze verzendt, luidt als volgt:

“RE: telefoongesprek.

We zijn helaas op de hoogte gebracht dat het bedrijf waarmee u uw oorspronkelijke overeenkomst hier op Tenerife hebt ondertekend, in feite is gestopt met handelen.

Dit betekent wel dat de diensten en voordelen die onder deze overeenkomst worden geboden, dat niet zullen zijn gehonoreerd.

Als u een vakantieverblijf heeft geboekt, moet u dringend contact opnemen met onze kantoren om te zien of u nog steeds kunt reizen.

Positief is dat we een team van adviseurs hebben om u te helpen met deze huidige situatie.

Eerst en vooral stelt dit u in staat om het geld dat u oorspronkelijk hebt betaald terug te verdienen, eventuele vragen te beantwoorden en natuurlijk de opties te bespreken die voor u beschikbaar zijn in de toekomst en met betrekking tot toekomstige vakantieplannen.

Afspraken worden aangeboden aan klanten die naar Tenerife willen reizen om deze situatie op te lossen en natuurlijk zullen wij uw verblijfskosten organiseren en dekken. Je moet natuurlijk je vluchten betalen, maar we kunnen je helpen met het boeken van vluchten als je dat wilt. ”

Ja, je leest dit goed. Eerst reisde je naar Tenerife onder de valse verklaringen van een gegarandeerde claim en eindigde je met 4 tot 6 goedkope geboekte accommodatie-weken, tegen een kostprijs van bijna 10k en INCLUSIEF de week die je zogenaamd gratis kreeg om in eerste plaats de vergadering bij te wonen.

Een belofte van een claim die namens u zou worden gedaan door een bedrijf dat nergens wordt genoemd en met een betaaldatum van 60 dagen die ONMOGELIJK is!

En nu hebben deze mensen aan hardlopen gedaan en je bent weer uitgenodigd, blijkbaar door dezelfde mensen die er toen waren toen er vals werd gespeeld, maar nu gaan ze je helpen?

En opnieuw krijg je een “GRATIS” week waarvoor je uiteindelijk zelf hebt betaald en meer dan waarvoor je hebt betaald?

PLEASE!

Verwachten ze echt dat consumenten zullen vallen voor uitspraken als “een adviseur zal uitleggen hoe ze het geld terugverdienen”, “Een Spaans administratief bedrijf behandelt de claims” of “je moet een Spaanse notaris bezoeken” …?

Wat is dit?

Als dit een echt aanbod is, laat ze dan met ALLE DETAILS uitleggen wie ze zijn, waar ze zijn gevestigd, voor welk bedrijf ze werken en wie deze mensen zijn die gaan helpen, de adviseur, het Spaanse bedrijf, de notaris.

SUE zonder achternaam is geen antwoord of verklaring. Een domein als holidayinfo.com zonder een website is niet het antwoord.

Vraag volledige namen, registratienummers en juiste contactgegevens van alle betrokkenen!

Als Sue of iemand van de bedrijven die u eerder in Tenerife hebt behandeld, contact met u heeft opgenomen met een soortgelijk verhaal, laat het ons dan weten.


Hebt u of een naaste ook een slechte ervaring gehad met een timeshare gerelateerde onderneming als bedoeld in dit artikel, laat het ons weten : !


Neem contact met ons op via e-mail customercare@mindtimeshare.com of laat uw reactie achter op de blog van http://www.mindtimeshare.me, of via ons contact formulier CONTACT US en wij nemen contact met u op.

TeCiN is er voor U en door U.

Mocht u telefonisch benaderd worden door een ongevraagde beller, dan geven wij u het advies het gesprek zo kort mogelijk te houden, geef maar aan dat u op het punt staat te vertrekken en dat u er momenteel geen tijd voor heeft, maar als ze alles op de mail willen zetten dan kan u er later op terug komen.


U kunt ons mailen op:

customercare@mindtimeshare.com

Bij twijfel neem altijd eerst contact met ons op via de email:

© TeCiN 2008, op dit artikel rust copyright.

Een gewaarschuwd mens



Gerechtigheid komt
    Translate to:

Categorieën
Archief
Kalender
december 2019
m D w d v Z Z
« nov    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031